lördag 19 november 2011

sovit 10 timmar är överlycklig

Trodde inte att de var sant jag vaknade kl 16.15 somnade 06.30 10 timmar som att vinna på lotto =)

Hade grymt ont när jag vaknade men de är ju inget nytt känner mig i alla fall ganska ut villad idag. Började fixa lite med mina pyssel saker dom har varit instängda i klädkammaren var tvungen att göra om ganska mycket när min <3 dotter flyttade in. Men börja julen närma sig och i år ska vi var hemma hos oss så och de händer bara var fjärde år så jag ser verkligen fram i mot att göra jul fint här och tänkte pyssla en hel de fram till jul som de var bara sätta igång och få lite ordning fick möblera om lite så jag kommer väl må i morgon men de var de värt ((säger jag nu i alla fall ))


Tycker fortfarande att de känns lite konstigt att skriva om mitt liv så öppet när jag egentligen är så instängd att jag inte en pratar med familjen om hur jag mår. Läste lite för min man här om dagen trodde inte han skulle ta de så hårt som han gjorde ser han något som jag inte ser? för mig är de normalt att leva så här och jag är så van vid de att jag undrar vem jag skulle vara om jag inte mådde dåligt nästan så jag är lite rädd att må bra för vem är jag då? Kanske är jag den som jag är så duktig på att spela att jag är. Eller blir jag någon helt annan?

Jag skulle ge den här adressen till mamma också men efter min man,s reaktion valde jag att inte göra de en då. Vill inte göra henne mer orolig en hon redan är vill inte såra någon och minst henne. Annars har jag bara get den här adressen till en ända och de är en väldigt nära vän till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar