onsdag 23 november 2011

Är verkligen nöjd med min läkare

Klockan är snart fem på morgonen och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Idag eller ja igår var jag hos min husläkare och fick förnya lite recept så ska jag ta lite prover i morgon.
Jag har verkligen haft tur med henne ja eller ja jag har ju haft en 10 tal läkare innan jag kom till henne. Så stort hjärta hon har önskar att alla skulle få ha en sån här läkare. Var bara tvungen att få skriva de jag tror att när jag är 90 år om man nu blir så gammal =) så kommer jag fortfarande minas henne så mycket har hon gjort för mig.

Idag började jag julpyssla lite här hemma tänkte att de är lika bra att komma igång efter som inget här hemma går snabbt och de värsta är att priset för att ha fint hemma är högt. Känns som de först kom ett tåg och körde på mig sen kom en sån där stor lastbil med cement och bara råkade hälla ut de över mig =) Så med andra ord har jag ganska ont eller ganska mycket ont egentligen och sen är jag stel och gud om jag ens kommer upp från den här stolen. De värsta är att jag verkligen behöver springa och kissa =( Men de lär inte hända fören mina värktabletter börjat värka lite.

Imorgon tänker jag inte gå ut genom ytterdörren om så tomten kommer och knackar på så går jag ingenstans..


uch kan inte dom där tabl börja värka nu =() Jag börjar i alla fall känna mig som jag kan sova snart hoppas jag inte ska vakna klockan 8 bara jag skulle verkligen behöva lite kraft verkligen verkligen skulle jag de.

Ja men nu vet jag inte vad jag ska skriva kan inte tänka på något annat en toan =)
Hahah god natt ialla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar