söndag 20 november 2011

uch kan inte andas

Sitter här klockan är fyra på morgonen. Vet inte riktigt vad jag ska göra känner mig inte trött eller så gör jag de bara att adrenalinet av att inte få luft och att hjärtat slår i 160 gör att jag känner mig klar vaken.

Jag tycker verkligen att de här är mer en jobbigt och jag känner hur jag mer och mer drar mig undan från folk. Nästan så hjärtat börjar slå bara från ljudet av telefonen.

Vill inte bli mer inåt vänd en jag redan är och jag kämpar verkligen i mot de men de är svårt.

Imorgon måste jag åka och handla kylskåpet börjar eka snart =) Jag är ju den enda med körkort här hemma så de blir jag som sköter de största handlingen min man brukar ju oftast följa med. De är inte super långt till närmaste affär men handlar man några mjölk och ja de vanliga dagliga så räcker de ju gott och väl att släpa upp för bakarna här.
Ja så imorgon får jag väl försöka ta mig i kragen och åka i väg eller försöka jag måste åka i väg.


Så sjukt att en sån liten sak kan göra en orolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar